wtorek, 25 sierpnia 2020

MATUJĄCY PUDER MINERALNY Z JEDWABIEM - EVELINE COSMETICS

 Professional art make-up anti-shine complex pressed powder ---- Matujący puder ---- 

Cześć ! 

Dziś drugi post, kosmetyczna recenzja pudru do twarzy, który obecnie używam, widać już nawet denko, więc opinia wyrobiona o danym produkcie jest. Miałam swoje zdanie na jego temat zaraz po kilku dniach stosowania ale czekałam na konkrety następne dni i dziś chce się z Wami podzielić moją opinią.




Puder posiadam w odcieniu 35 golden beige. 

*Opakowanie zaklejone taśmą przezroczystą , oderwałam ją tylko z jednej strony aby nie zgubić przykrywki. Brakuje tutaj konkretnego zamknięcia

*Bezzapachowy

*Podczas aplikacji nie zauważyłam dużej ilości produktu osypującego się. Łatwo nabiera się na pędzel i rozprowadza go po twarzy

*Zakrywa lekkie niedoskonałości, lekkie przebarwienia i małe cienie pod oczami

*Cały dzień od ok. 9 do ok. 21 mam go na swojej twarzy, podczas demakijażu płatek jest cały w pudrze, więc na mojej twarzy efekt trwałości puder ten zalicza na 5 ! Dodam tylko że używam tego pudru na gołą twarz, bez podkładu, tylko czasem na krem na dzień... ten puder to mój podkład :)

*Twarz jest matowa , wyrównana kolorystycznie, puder jakby w ciągu dnia wyrównywał swoje krycie i dostosowywał swój odcień

*Cena 11-15 zł

*Pojemność 14g , ważny 18m po otwarciu




Dostępność: https://www.ladymakeup.pl/sklep/EVELINE-Art-Make-Up-Anti-Shine-Complex-Pressed-Powder-Puder-mineralny-z-jedwabiem.html



A Wy znacie ten puder? Jak Wasze wrażenia? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją obecność i komentarz!

Obserwatorzy