niedziela, 16 sierpnia 2020

EYEBROW GEL CORRECTOR 4IN1 - Delia Cosmetics

Cześć !!! 

Dziś pierwszy post na moim blogu głównie dla kobiet ;) Będą tutaj kosmetyki, ciuchy, przepisy , wystrój wnętrz i pogadanki parentingowe :) Mixy zdjęć , fotorelacje itp itd... 

Zapraszam na dzisiejszy post : korektor do brwi 4w1 . kolor black od Delia Cosmetics. Zaczynam od tego cuda, ponieważ próbowałam wielu produktów do brwi i ten mi podpasował , więc chce się podzielić informacją o nim z innymi kobietami ! 


*Korektor po pierwsze i jak dla mnie najważniejsze ma możliwość tonowania intensywności krycia. Od delikatnego do mocnego podkreślenia. 

*Szczoteczka jak w tuszu do rzęs, która przy okazji ładnie rozczesuje włoski. 

*Przyjemny zapach. 

*Nie rozmazuje się - długotrwały.

*Pojemność 7ml 

*Ważny po otwarciu 6ms i to akurat trochę krótko bo tusz jest wydajny!

*Niska cena, łatwa dostępność

*Czerń która fajnie podpasuje nie tylko brunetce, dzięki tej możliwości tonowania









Dostępność : https://www.delia.pl/produkty/korektor-zelowy-do-brwi/ 

Cena: 10-15zł






4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie się prezentuje :) Dobry do gęstych brwi, u mnie niestety się nie sprawdzi bo mam łyse placki i potrzebuję czegoś, co je zagęści (najlepiej z mikrowłóknami).

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w blogosferze :D Na ten tusz raczej się nie zdecyduję ze względu na szczoteczkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię poznać. Życzę powodzenia w blogowaniu :)
    Świetny jest ten kosmetyk, chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją obecność i komentarz!

Obserwatorzy